BIL konferencija

10.05.2019
Podijeli na:
one-news-pic

BIL konferencija je održana po drugi put u Banjaluci uz podršku kompanije Prointer ITSS. Pokazala se kao odličan model za uvezivanje privrednika, malih i srednjih preduzeća, razmjenu njihovih iskustava i stvaranje što bolje poslovne klime.

Tokom ovogodišnjeg izdanja BIL konferencije posebno je obrađen značaj ulaganja u ljudske resurse.

Zoran Milašinović, Prointerov konsultant za upravljanje odnosima sa klijentima upoznao je učesnike sa prednostima CRM-a. "CRM je nešto što je nužna potreba ovog vremena zbog ubrzanja svih procesa i CRM pomaže mnogim kompanijama da bolje, brže i efikasnije upravljaju odnosima sa klijentima", istakao je Milašinović.

POVEZANE VIJESTI

one-news

SAŠA BLAGOJEVIĆ: Inženjer u prodaji i prodavač među inženjerima

09.12.2020

Kao partneri svjetskih IT kompanija koje se bave proizvodnjim hardvera i softvera, na izvoru smo informacija i u mogućnosti da prepoznamo šta će se desiti sutra, šta za dvije, a šta za pet...

one-news

KAKO BITI VIDLJIVIJI Uz „Mikro znači više“ do svoje web stranice

05.12.2020

Tamo negdje u martu i aprilu, kad je sve bilo zaključano, Svjetlana Cvijanović je promovisala knjige na svojoj Instagram stranici.   Kupci bi se javili, ona bi došla u knjižaru, spakovala...

one-news

ALEKSANDRA VUJADINOVIĆ: Upornost i znanje stvaraju rezultat

02.12.2020

Pokazali smo da su CRM rješenja od velike koristi za svaku kompaniju koja želi da unaprijedi odnos sa klijentima“, objašnjava Aleksandra.   Kad je došla u kompaniju Prointer ITSS, Aleksandra...

Prointer-logo
Smart-city Smart-city