DAMIR VASIĆ: Izazov nad izazovima - Ostati u trendu u IT sektoru

11.09.2020
Podijeli na:
one-news-pic

Kakva je razlika između prodaje lijekova i softvera, servera, svičeva, storidža? Pa, ovo prvo samo jednostavnije zvuči, ali vam, kao rukovodiocu sektora prodaje, u oba slučaja treba mnogo znanja, odgovornosti i posvećenosti poslu. Tako svoja iskustva najprije u Krajinalijeku, a sad u kompaniji Prointer ITSS ukratko opisuje Damir Vasić.

 

U nešto širem opisu svog prilično zahtjevnog posla, priznaje da prodaja u industriji informacionih tehnologija nije nimalo lak zadatak, jer podrazumijeva da ste u svakom trenutku u toku aktuelnih, svjetskih dešavanja i novina. Jednostavno – u trendu.

 

„Šta god da prodajete u IT kompaniji, morate biti svjesni da se informacione tehnologije mijenjaju iz dana u dan. Zato je vrlo bitno da ljudi koji se time bave budu u korak s promjenama i inovacijama, kako bi klijentu u svakom trenutku mogli da pruže ono što mu treba, a što je aktuelno“, objašnjava Damir.

 

Biti u trendu, na ovdašnjem prostoru znači još jednu „muku“. Takve tehnologije su prilično skupe, a domaće tržište nedovoljno moćno da sve to isprati, pa i za to treba naći najbolje rješenje.

 

„Uz pomoć naših stručnjaka koji stvarno razumiju potrebe klijenata, pokušavamo da na najkvalitetniji način obavimo posao, praveći balans i nudeći kupcima ono najbolje u smislu odnosa cijene i kvaliteta. Za to je zaslužan čitav naš tim“, kaže Damir i dodaje da bi baš zbog timskog rada svakome preporučio da se okuša baš u Prointeru.

 

„Uz rad i zalaganje ovdje se mnogo toga može naučiti i postići u karijeri, a timski duh je ključ svega“, poručuje.

 

On je, zaista, dosta toga postigao, možda i zato što je još od studentskih dana bio spreman na izazove, a nije se promijenio ni sa diplomom Ekonomskog fakulteta.

 

„Uvijek sam težio da postignem nešto više i ekonomija mi, ni kao brucošu, nije izgledala kao „klasika“. Vjerovatno sam zbog toga u startu išao ka segmentu prodaje“, kaže glavni „prodavac“ u Prointeru.  

 

A kad ne prodaje one komplikovane stvari s početka teksta, stigne da „proda“ i vještine na košarkaškom terenu, jer mu je basket omiljena rekreacija. Na drugom mjestu je šetnja, jer se, kaže, balans između posla i privatnog života uvijek mora uspostaviti. Uostalom, i to je u trendu. 

POVEZANE VIJESTI

one-news

SAŠA BLAGOJEVIĆ: Inženjer u prodaji i prodavač među inženjerima

09.12.2020

Kao partneri svjetskih IT kompanija koje se bave proizvodnjim hardvera i softvera, na izvoru smo informacija i u mogućnosti da prepoznamo šta će se desiti sutra, šta za dvije, a šta za pet...

one-news

KAKO BITI VIDLJIVIJI Uz „Mikro znači više“ do svoje web stranice

05.12.2020

Tamo negdje u martu i aprilu, kad je sve bilo zaključano, Svjetlana Cvijanović je promovisala knjige na svojoj Instagram stranici.   Kupci bi se javili, ona bi došla u knjižaru, spakovala...

one-news

ALEKSANDRA VUJADINOVIĆ: Upornost i znanje stvaraju rezultat

02.12.2020

Pokazali smo da su CRM rješenja od velike koristi za svaku kompaniju koja želi da unaprijedi odnos sa klijentima“, objašnjava Aleksandra.   Kad je došla u kompaniju Prointer ITSS, Aleksandra...

Prointer-logo
Smart-city Smart-city