MIRJANA JUKIĆ: Ekonomija plus muzika - I Beethoven može u IT sektor

26.08.2020
Podijeli na:
one-news-pic

Najviše voli da svira klasiku, a naročio Beethovena, koji je svakodnevno na repertoaru. A kako da Beethoven nađe svoje mjesto u Prointeru? Pa, ima tu mnogo toga zajedničkog, tvrdi Mirjana Jukić, marketing menadžer u toj kompaniji. I nema razloga da joj ne vjerujete, jer se i u muziku i u marketing dobro razumije.

 

„Tek kad sam upisala ekonomiju i otkrila marketing, shvatila sam da se umjetnost i brojevi mogu spojiti“, priča Mirjana kroz osmijeh i otkriva još ponešto što možda zvuči nespojivo.

 

„Paraleleno sam završila gimnaziju i muzičku školu. Umjetnost mi je uvijek bila bliska, ali mi je omiljeni predmet bio matematika. I zato sam se dvoumila oko toga šta da upišem i na kraju se odlučila za ekonomiju. Kad sam vidjela koliko kreativnosti, ali i egzaktne nauke ima u marketingu, znala sam da nisam pogriješila“, kaže Mirjana.

 

Objašnjava da marketing, u stvari, odlično spaja brojke, podatke i istraživanja sa jedne strane i inovativnost i umjetnost sa druge i da bi to svima koji se nađu u dilemi kako da usmjere svoje talente moglo da bude preporuka.

 

E, sad, sve to treba spojiti i sa informacionim tehnologijama, ali Mirjana ne odustaje i tvrdi da je i to spojivo.

 

„IT sektor je nepredvidiv, brzo raste i brzo se mijenja, a sve to mora pratiti i pristup marketingu. Zato je u tom poslu neophodna svježina, inovativnost u svakom segmentu, brza reakcija i korak koji ne smije da zaostaje“, kaže Mirjana i dodaje da joj je prethodno iskustvo u jednoj marketinškoj agenciji dosta pomoglo.

 

Pomaže i to što u Prointeru ima dobar tim koji čine uglavnom mladi ljudi, spremni na promjene i izazove.

 

„Sve što sam prethodno naučila pomoglo je da sagledam i marketinške potrebe kompanije, a naša ekipa, dinamika rada i komunikacija, dozvoljavaju mi da budem kreativna, ali i da svakog dana saznam nešto novo“, kaže Mirjana koja, uz Betovena u Prointeru i obratno, stiže još ponešto. Da ode na koncert, pozorišnu predstavu i na neka stara druženja. I, naravno, da svaki dan sjedne za klavir.      

POVEZANE VIJESTI

one-news

Infinity grupacija u humanoj misiji povodom "mjeseca zdravlja"

04.05.2022

Humanost je uvijek bila jedna od prepoznatljivih osobina kako Infinity International grupe tako i svih njenih članica. Upravo je to i pokazano ovaj put u novoj humanoj misliji povodom kampanje...

one-news

Jahorina ekonomski forum 2022

28.04.2022

Od 25. do 27. aprila održan je peti po redu Jahorina ekonomski forum koji je zabilježio rekordan broj učesnika, čak 550. U sklopu organizacije samog foruma, Infinity International Group je bila...

one-news

Sve o informacionoj bezbjednosti: „Prointer IT Infrastructure Days“ okupio najbolje od najboljih

06.04.2022

Mnogo znanja, iskustava i sjajnih rješenja iz oblasti informacionih tehnologija - sve to su imali priliku da vide i razmijene brojni klijenti i partneri iz vodećih, svjetskih IT kompanija na...

Prointer-logo
Smart-city Smart-city