KAKO BITI VIDLJIVIJI Uz „Mikro znači više“ do svoje web stranice

05.12.2020
Podijeli na:
one-news-pic

Tamo negdje u martu i aprilu, kad je sve bilo zaključano, Svjetlana Cvijanović je promovisala knjige na svojoj Instagram stranici.

 

Kupci bi se javili, ona bi došla u knjižaru, spakovala narudžbu i poslala je poštom. Tako je, priča vlasnica knjižare „Elena“ iz Čelinca, nekako pregurala početak ove korona krize, ali borba i dalje traje.

 

Sad se nada da će joj u toj borbi i privlačenju kupaca pomoći i web stranica, koju je njena knjižara dobila zahvaljujući projektu „Mikro znači više“, kompanije Prointer ITSS.

 

Svjesna je, kaže, da u današnje vrijeme svaka ozbiljnija firma ima svoju web stranicu, pa se zato i prijavila za tu vrstu pomoći.

 

– Svi su se čudili što se nisam prijavila za finansijsku pomoć, ali ja sam oduvijek željela tu web stranicu. Najčešće mi je bilo skupo da platim njenu izradu ili nisam vjerovala da će biti kvalitetno napravljena i tako sam godinama čekala. Prezadovoljna sam njenim izgledom, vidi se da je to radio neko ko zna svoj posao – priča Svjetlana.

 

Sad joj je izazov da nauči da njom barata i da otkrije kako da tu novu „vidljivost“ što bolje iskoristi. Za početak, poručuje: potražite nas na https://knjizara-elena.com..

 

Što se knjižare tiče, ona je vidljiva još od 1999, kad se Svjetlana upustila u knjižarski posao u kojem je, priznaje, nekad bolje, nekad lošije, ali nikad teško kao ove godine.

 

– Istina je da već neko vrijeme u knjižarstvu nije lako, ali nekako smo plivali. Opstajemo uz prodaju knjiga, poslujemo i s firmama kojima prodajemo kancelarijski materijal, školski pribor. Borimo se na raznim poljima i zadovoljna sam da smo nas tri, koliko nas ima u knjižari, uspjele da i ovu godinu izdržimo – kaže Svjetlana i uzda se u činjenicu da narod ipak nije odustao od čitanja, iako ni to više nije kao nekad.

 

Nije narod odustao ni od uljepšavanja, iako je i u frizerskim salonima sve manje mušterija, kaže Biljana Ostić, vlasnica salona „Landi“ u Banjaluci.

 

Njen salon je otvoren 2017. i dosad je bio vidljiv i na Fejsbuku, ali je Biljana zaključila da joj treba i web stranica.

Kupci bi se javili, ona bi došla u knjižaru, spakovala narudžbu i poslala je poštom. Tako je, priča vlasnica knjižare „Elena“ iz Čelinca, nekako pregurala početak ove korona krize, ali borba i dalje traje.

 

Sad se nada da će joj u toj borbi i privlačenju kupaca pomoći i web stranica, koju je njena knjižara dobila zahvaljujući projektu „Mikro znači više“, kompanije Prointer ITSS.

 

Svjesna je, kaže, da u današnje vrijeme svaka ozbiljnija firma ima svoju web stranicu, pa se zato i prijavila za tu vrstu pomoći.

 

– Svi su se čudili što se nisam prijavila za finansijsku pomoć, ali ja sam oduvijek željela tu web stranicu. Najčešće mi je bilo skupo da platim njenu izradu ili nisam vjerovala da će biti kvalitetno napravljena i tako sam godinama čekala. Prezadovoljna sam njenim izgledom, vidi se da je to radio neko ko zna svoj posao – priča Svjetlana.

 

Sad joj je izazov da nauči da njom barata i da otkrije kako da tu novu „vidljivost“ što bolje iskoristi. Za početak, poručuje: potražite nas na https://knjizara-elena.com.

 

Što se knjižare tiče, ona je vidljiva još od 1999, kad se Svjetlana upustila u knjižarski posao u kojem je, priznaje, nekad bolje, nekad lošije, ali nikad teško kao ove godine.

 

– Istina je da već neko vrijeme u knjižarstvu nije lako, ali nekako smo plivali. Opstajemo uz prodaju knjiga, poslujemo i s firmama kojima prodajemo kancelarijski materijal, školski pribor. Borimo se na raznim poljima i zadovoljna sam da smo nas tri, koliko nas ima u knjižari, uspjele da i ovu godinu izdržimo – kaže Svjetlana i uzda se u činjenicu da narod ipak nije odustao od čitanja, iako ni to više nije kao nekad.

 

Nije narod odustao ni od uljepšavanja, iako je i u frizerskim salonima sve manje mušterija, kaže Biljana Ostić, vlasnica salona „Landi“ u Banjaluci.

 

Njen salon je otvoren 2017. i dosad je bio vidljiv i na Fejsbuku, ali je Biljana zaključila da joj treba i web stranica.

 

– U današnje vrijeme teško je u svakoj branši, bez obzira na sve kanale komunikacije, ali vjerujem da uz web stranicu koju su nam napravili u Prointeru možemo postići nešto više. Nadam se još boljoj komunikaciji s klijentima, pa da malo popravimo posao i promet – kaže Biljana.

 

Ona i njena koleginica uspjele su da nekako izguraju ovu godinu, ali, kao i mnogi u mikro biznisu, strahuju šta će biti dalje.

 

Projekat „Mikro znači više“ kompanija Prointer ITSS, uz tehničku podršku Područne privredne komore Banjaluka, i pokrenula je s ciljem podrške malim i srednjim preduzećima u vremenu krize. Novčanu i stručnu pomoć ovog ljeta dobila su 53 mala preduzetnika u Srpskoj.

– Uspjeli smo da finansijski pomognemo 48 malih preduzeća, a njih pet dobilo je našu stručnu pomoć u vidu izrade web stranice. Povratne informacije u ovih nekoliko mjeseci govore da smo uradili dobar posao. Zahvaljujući ovom projektu, bar neki mikro biznisi su uspjeli da stanu na noge nakon dvomjesečnog zaključavanja i opstanu i u ovoj teškoj godini – kaže Mirjana Jukić, marketing menadžer u Prointeru.

 

Iz te kompanije pomoć mikro biznisu najavljuju i za narednu godinu, kroz različite vidove podrške.

POVEZANE VIJESTI

one-news

Press release

19.06.2024

Infinity International Group and its members strongly condemn the decision of the Office of Foreign Assets Control at the US Department of the Treasury to impose sanctions on individuals and...

one-news

Prointer IT infrastructure days 2024

20.05.2024

It is with great pleasure that we realized the fourth consecutive IT Infrastructure Days 2024. This year we gathered a large number of experts from the industry in order to continue the tradition of...

one-news

Employees of the company Prointer ITSS realized a New Year's humanitarian campaign

12.01.2024

Driven by the holiday spirit and humanity, our company's employees joined together to make the lives of those who need it the most better and easier. Through the New Year's humanitarian campaign, we...

Prointer-logo
Smart-city Smart-city